Remont biura

Z powodu prac remontowych w biurze, do końca stycznia 2019 r. mogą pojawiać się trudności z kontaktem z naszą firmą i działaniem telefonów stacjonarnych. Przepraszamy za utrudnienia, prosimy o kontakt e-mail lub na telefony komórkowe.

W 2018 r. obchodziliśmy 20-lecie działalności turystycznej.  

20 lat to spore doświadczenie ale również potrzeba odmłodzenia – staramy się dostosować do Państwa oczekiwań, zmieniających się potrzeb młodego pokolenia i szybkiego postępu technologicznego. 

Już od kilku miesięcy reorganizujemy naszą firmę od podstaw:

  • Stworzyliśmy zupełnie nową stronę internetową. 
  • Zmieniliśmy adresy poczty e-mail (nasz dotychczasowy mail: lutur@op.pl nadal działa, ale prosimy o kontakt już na nowe e-maile).
  • Wdrożyliśmy zaawansowany system administracyjny uwzględniający najwyższe standardy obiegu dokumentacji, archiwizacji danych i ich ochrony (zgodny z nowym RODO). 
  • W naszym biurze prowadzimy remont generalny – już niedługo pracownicy będą mieli zapewnione komfortowe warunki pracy, klienci – przyjazną obsługę a kontrahenci – dobre warunki do rozmów handlowych.
  • W ciągu najbliższych 12 miesięcy planujemy wdrożyć dedykowany system informatyczny do zarządzania naszą firmą – to usprawni naszą pracę, ułatwi Państwu kontakt z nami i załatwianie wielu formalności.

Prosimy o wyrozumiałość i pomoc – wdrażanie nowych rozwiązań na początku może sprawiać trochę trudności.