Portal Pracownika

W 2020 roku wdrożyliśmy w naszej firmie nowy system informatyczny do obsługi naszych rekrutacji i Pracowników: "Portal Pracownika LUTUR".

Celem tego systemu jest skuteczna ochrona danych osobowych - system jest zainstalowany na dedykowanych serwerach, chroniony szeregiem zabezpieczeń, bez możliwości dostępu jakichkolwiek osób niepowołanych. Do danych na Portalu Pracownika mają dostęp jedynie Państwo (logując sie za pomocą loginu i hasła) oraz uprawnieni pracownicy LUTUR. System jest zabezpieczony przed wydostaniem się danych do internetu, ich kopiowaniem, kradzieżą itd. Dane gromadzone na Portalu Pracownika są wykorzystywane przez nas jedynie w ramach współpracy z Państwem, nie udostępniamy ich żadnym nieuprawnionym podmiotom.

Portal Pracownika usprawni naszą współpracę z Państwem. Pozwoli na bezpieczne przechowywanie wszystkich danych, nie będzie konieczne wielokrotne przesyłanie do nas tych samych informacji i dokumentów np. mailami. Prosimy więc o dokładne uzupełnienie wszystkich informacji na Portalu i załączenie wszystkich niezbędnych dokumentów. Tylko wtedy będzie możliwe zatrudnienie Państwa na pożądanym stanowisku oraz sporządzenie właściwych dokumentów (np. umowy, zgłoszenia do ZUS, deklaracji PIT itd).

Kandydat do pracy lub Pracownik ma możliwość zalogowania się na indywidualne konto na Portalu, wprowadzenia/sprawdzenia swoich danych personalnych, załączenia kopii dokumentów oraz śledzenia informacji o rekrutacjach w których bierze udział.

Aby wziąć udział w rekrutacjach prowadzonych przez LUTUR, należy zgłosić się do nas telefonicznie lub mailowo (wówczas oddzwonimy - prosimy o podanie w e-mailu nr telefonu). Jeśli w trakcie rozmowy telefonicznej zadeklarują Państwo chęć współpracy z nami, wówczas pracownik działu kadr LUTUR założy dla Państwa indywidualne konto na Portalu Pracownika. Na swojego e-maila otrzymują Państwo dane dostępowe do Portalu (login i hasło). Po zalogowaniu się w Portalu prosimy o uzupełnienie wszystkich danych.

Logowanie do Portalu Pracownika LUTUR: ZALOGUJ